منو
درباره وحیدی پارتس

درباره وحیدی پارتس

بهترین ها را از ما بخواهید

وحیدی پارتس از سال ۹۲ یعنی سال هایی که نه اپلیکیشنی وجود داشت نه اینستاگرام جز انگشت شمار فروشنده های لوازم ۲۰۶ در سطح ایران بود که لوازم ارسی را میان ۲۰۶ بازان جا انداخت و در انجمن ها و سایت های خودرویی اولین آنلاین شاپ های لوازم ۲۰۶  ایران در آن زمان بود.

خیلی از لوازمی که الان براحتی میان همه جا افتاده ان موقع کمتر کسی حتی اسم ارسی به گوش خود خورده بود. به عنوان مثال اولین شخصی که سپر ارسی اکبند را به تعداد زیاد اقدام به فروش در ایران کرد وحیدی پارتس بود.

میتوان گفت تمامی فروشندگان لوازم ۲۰۶ الی تعداد انگشت شماری همگی مشتریان وحیدی پارتس بودند و به مرور زمان علاقه مند به ۲۰۶ بازی و فروش لوازم ۲۰۶ شدند.

وحیدی پارتس را وارد کننده ها تولید کننده ها فروشندگان سرشناس و قدیمی های ماشین بازی میشناسند و همین الان در حال کار کردن با این عزیزان هست
وحیدی پارتس همیشه به راستگویی میان مشتریان معروف بوده و با کسانی که دروغ تحویل مشتری میدهند اطلاع رسانی میکرد  به عنوان مثال اجناس چینی رو به اسم تایوان میفروختند یا مثلا جنس چینی رو به اسم اورجینال فرانسه میفروختند.

وحیدی پارتس بزرگترین وارد کننده سپر ارسی تانگ یانگ در ایران هست به همراه بیش از ۵۰ قلم اجناس وارداتی که مختص وحیدی پارتس هست.

فروش به صورت تعداد به همکاران و در کنار آن تک فروشی به مصرف کنندگان عزیز باعث شده تا اجناس را مستقیم از سورس اصلی و وارد کننده خرید کنید و کسی توان رقابت از لحاظ قیمتی را نخواهد داشت چون اجناس مختص وارداتی وحیدی پارتس هست.

داشتن مشتریان قدیمی ۱۰ ساله بدون حتی کوچکترین تبلیغات خود گواه این موضوع هست که شخصی یک بار خرید کند دایم العمر مشتری وحیدی پارتس میشود. شعار ما این هست که فروشنده ایی که خود ماشین باز باشد درد مشتری را بیشتر میفهمد از فروشنده ایی که ماشین باز نیست و صرفا دنبال کسب درآمد هست.

وحیدی پارتس سایت تخصصی فروش قطعات خودرو

برای ارسال فرم درخواست کلیک کنید

فیلتر بر اساس شهر محصول
وحیدی پارتس
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
وحیدی پارتس