منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

شرایط بازگشت کالا در وحیدی پارتس چگونه است؟

استفاده از ۲ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده بدون دلیل قانع کننده ایی که برای این سایت موجه نباشد و خریدار قصد مرجوع کردن آن را داشته باشد و از طرف سایت وحیدی پارتس دلیل قانع کننده ایی دریافت نشود به شکل قانون زیر جنس مرجوع میگردد(ضمنا موقع پرداخت مشتری از صفحه این سایت با زدن تیک (تمام قوانین این سایت رو قبول دارم) موظف به اطاعت از این قوانین هستند چون در غیر این صورت نمیتوانند از سایت وحیدی پارتس خرید نمایند

قانون این سایت یعنی سایت وحیدی پارتس برای مرجوع کردن کالا به این شکل هست که مبلغ ۶ درصد بابت بسته بندی و هزینه مالیات وجه پرداختی مشتری به حساب وحیدی پارتس  از مبلغ پرداختی مشتری کسر می‌شود و هزینه برگشت دادن کالا به آدرس وحیدی پارتس با مشتری میباشد و وحیدی پارتس هزینه ایی در برابر حمل و نقل کالا چه به مقصد چه به مبدا پرداخت نخواهد کرد

ولی اگر سایت وحیدی پارتس با دلایل قانع کننده مشتری مواجه شود کل مبلغ به مشتری بازگردانده می‌شود ولی باز هزینه حمل و نقل چه رفت و چه برگشت با مشتری خواهد بود

1ـ اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲ روز پس از دریافت کالا، به وحیدی پارتس اطلاع داده شود.

2ـ کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۲ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

3ـ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وحیدی پارتس بازگردانده شود.

4ـ برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

5ـ این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

1ـ وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش وحیدی پارتس از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

2ـ اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

3ـ عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

4ـ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

5ـ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وحیدی پارتس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
وحیدی پارتس
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
وحیدی پارتس