انواع سپر ارسی RC

حامد وحیدی
4 شهریور, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

انواع سپر ارسی RC

انواع سپر ارسی RC، در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع سپر ارسی مخصوص پژو 206 بپردازیم، با وحیدی پارتس همراه باشید. این نوع از سپرهای ۲۰۶ برخلاف باور عامیانه فقط مختص ارسی نیست و روی دیگر تیپ های ۲۰۶ مثل سی سی و ایکس اس هم نصب بوده ولی در ایران به اسم ارسی میشناسند.

البته ایران خودرو در سال ۱۳۸۶ روی ۲۰۶ های اس دی یا همان صندوقدار نصب میکرد. حتی یه فرد معمولی با نگاه کردن به سپر نصب شده ارسی متوجه فرق آن با سپر فابریک میشود. از توری بزرگتر و کشیده بودن سپر و از نمای نیم رخ هم که نگاه کنیم پوزه سپر بیشتر از فابریک بیرون زده است.

انواع سپر ارسی در ایران

1- سپر ارسی اورجینال: (که به جرات میتوان گفت اکبند ان در ایران موجود نیست و در جهان هم خیلی وقت هست اورجینال تولید نمیشود).
2- سپر ارسی تانگ یانگ تایوان: (که ساخت تایوان پشت سپر حک شده و استر طوسی هستند و اکبند و از لحاظ قالب دقیقا مانند اورجینال هستند. تنها تفاوت آن با اورجینال در داشتن ریش سپر است.

انواع سپر ارسی RC

۳- سپر ارسی چین: (این سپر خام هست به رنگ مشکی است و استر نخورده هستند و از لحاظ قالب با نمونه اورجینال و تانگ یانگ تایوان کمی فرق دارند.

در تصویر زیر تفاوت سپر ارسی چین با سپر تانگ یانگ دیده میشود:

انواع سپر ارسی RC

همان طور که مشاهده میکنید سپر ارسی تانگ یانگ تایوان که دقیقا مانند اورجینال هست از لحاظ کشیدگی و پهن بودن بهتر از سپر چین میباشد. و دوباره اگه به عکس دقت کنید کناره های سپر تانگ یانگ تایوان صاف و به سمت بیرون سپر متمایل هست ولی برای چین به سمت داخل سپر متمایل هست که رخ ضعیف تری رو نشان میدهد.

و البته یک سری کارگاه های شخصی داخل ایران هم هستند که سپر ارسی فایبر تولید میکنند که مثل سه مورد بالا که خدمت شما عزیزان توضییح داده شده پلاستیک نیستند و جای نصب مه شکن نداره و کلا بنده صحبتی راجع به فایبر و نظر مثبتی ندارم، صرفاً جهت اطلاع خواستم اسمی از فایبر هم در مقاله باشد.

برای خیلی ها سوال هست که فقط خود سپر ارسی را باید تهییه کرد یا فلاپ و توری هم لازم دارد؟

خدمت این عزیزان باید عرض کنم فقط فلاپ و توری مه شکن لازم هست و دیاق لازم نیست. شلگیر هم با سپر فابریک فرق دارد منتهی ۹۰ درصد افراد شلگیر سپر فابریک را به اصطلاح عامیانه میخورونند که بسیار راحت است.

برای مه شکن هم میتوان هم مه شکن سپر ارسی نصب کرد هم  مه شکن ۲۰۷ ایی (برای نصب مه شکن ۲۰۷‌ایی نیاز به دیاق جلویی و دیاق پشتی و خود مه شکن ۲۰۷ ایی هست که میتوانید از مه شکن های تایگر هم استفاده نمایید)

پیشنهاد بنده به شما عزیزان این میباشد که اگر برای ماشین خود از سپر های اورجینال یا تایوان استفاده نمایید موقع فروش ماشینتون بازار دست دوم بسیار قوی دارند این نوع از سپرها یعنی هم استفاده میکنید و لذت میبرید هم موقع فروش ماشین میتوانید سپر را باز کنید و با توجه به تورم داخل ایران گرانتر از روز اول سپر استوک خود را بفروشید. (این موضوع در مورد سپر  فایبر صدق نمیکند)

انواع سپر ارسی RC

شما از همین سایت مستقیم از وارد کننده میوانید سپر ارسی تانگ یانگ و یا چین را سفارش دهید. و تمامی متعلقات سپر نظیر فلاپ ارسی توری خطی یا زنبوری ارسی و مه شکن و ریش را خریداری کنید. باز هم اگر سوالی داشتید میتوایند با پشتیبانی تماس بگیرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.